Velkommen til Ejby IF

Nyt medlem? Læs om vores forskellige afdelinger og hvad vi tilbyder hos Ejby IF.

NY HJEMMESIDE

Kære medlem,

Velkommen til vores nye hjemmeside som fremover vil være vores knudepunkt for al kommunikation og administration.

For at sikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdateret, beder vi alle medlemmer om at oprette en profil, det burde ikke tage mere end 2 min. men det er en meget stor hjælp for os i klubben.

Snart kan du selv tilmelde dig hold og begivenheder og modtage god information fra os på både email og SMS.

Tak og sportslige hilsner

Din Klub

VELKOMMEN TIL KLUB EJBY

Klub Ejby er en social klub for +60 årige der bosiddende i Køge kommune . Der er møde i klubben hver tirsdag kl 09:30 ( dog ikke i ferie perioden ), hvor vi spidser, snakker og spiller kort, dart, rafling og billiard.

Klubben prøve at arrangere ca. 5-6 udflugter hvert år, så vi får ny bosiddende i Køge kommune.

Se mere information her

Hvis du har lyst til at deltage, så  møder du bare op tirsdag til et af vores møder i klubhuset.

Håber vi ses

Hovedsponsorer

Få de seneste opdateringer med på vores Facebook side.

Nyheder fra Ejby IF

Kommende Arrangementer