Velkommen til Ejby IF

Nyt medlem? Læs om vores forskellige afdelinger og hvad vi tilbyder hos Ejby IF.

HVAD ER Klub ejby

Klub Ejby blev startet af en række ældre mænd i Ejby, der ville skabe et rum for +60 årige mænd i Ejby og omegn.

Målet er at mødes 1-2 gange ugentligt og dyrke det sociale sammenvær, bordets glæder, spille diverse selskabs spil samt at løse hele verdens situationen på en enkelt eftermiddag.

Til vores ugentlige møder spidser brunch, snakker, spiller og når lejligheden byder sig tager vi på turer ud i det blå.

Ved jul & påske holder vi selvfølgelig stor frokost med sild, snaps osv.

Selv vores generalforsamling er et stort tilløbsstykke hvor vi igen nyder en stor frokost.

Så er du +60 år ( 59 er også ok )  og mangler noget at tage dig til, så er klubben sikkert noget for dig.

Håber vi ses.

Herrefrokost og sport mod ensomhed: Nyd en ugentlig frokost og tag sammen til byens topsportskampe i weekenderne. Så fristende lyder et nyt tilbud til enlige mænd på over 60 år i Aarhus. Tilbuddet hedder Club 60+ og er et samarbejde mellem en række af byens elitesportsklubber, FO-Aarhus og Biskop Kjeld Holm.

100 sportsinteresserede, ældre, enlige mænd kan fra oktober måned bænke sig om et frokostbord en gang om ugen. Under frokosten aftaler de, hvilken sportskamp de vil følges ad til i weekenden. Club 60+ hedder det nye samarbejde hvor elitesportsklubberne AGF, Ishockey Klubben Aarhus, SK Aarhus, Aarhus Håndbold og Højbjerg Badmintonklub er vigtige aktører. Desuden er biskop Kjeld Holm med som varm anbefaler af Club 60+.

Håber vi ses

Hovedsponsorer

Få de seneste opdateringer med på vores Facebook side.

Nyheder fra Ejby IF

Kommende Arrangementer